Supermat er enkelt å inkludere i en travel hverdag. Det viktigste er at du finner det som fungerer for deg.

Slik kan en typisk dag med supermat se ut:

Frokost: Start dagen med en grønn supersmoothie ananas, banan og grønnkål, boostet med Spirulina, Lecithin og Greens of Kamut.

Lunsj: Chiagrøt er perfekt lunsjmat proppfull av næring. Lages av chiafrø og kokosmelk og boostes med for eksempel  Aktivert bygg og Rice Bran. Toppes med ferske bær, kokosflak og rå kakaobiter.

Mellommåltid: Ha en pose Supersnack stående på pulten, så er veien rask til et sunt snackalternativ mot slutten av arbeidsdagen. Supersnack er en blanding av gojibær, rå kakaobiter og hampfrø.

Middag: Strø litt hampfrø, eventuelt også kakaobiter eller gojibær over salaten din for å tilføre sunt fett, proteiner og kostfiber. Og bytt ut bordsaltet med Himalayasalt.

Før trening: Lag deg en rask shake bestående av eplejuice, Purely Greens Max og Erteprotein for å få litt ekstra energi til treningsøkten.

Kveldsmat: Avslutt dagen med en næringsrik smoothie bowl proppfull av supermat! En smoothie-bowl er rett og slett en smoothie med en litt tykkere konsistens som spises med skje. Topp den med for eksempel gojibær, rå kakaobiter og bipollen.

Se her for flere oppskrifter og tips!